Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Μάη μου σε αποχαιρετώ!

Καλό σας μήνα!!
Ο περασμένος θα μείνει αξέχαστος από την έκθεση των συρταριών και όλη την ομορφιά που ζήσαμε μέσα από αυτήν.
Τα λόγια είναι λίγα για να περιγράψεις κάτι τόσο σπουδαίο, όμως σίγουρα θα έχετε διαβάσει πολλά μέσα από τα blogs καθώς και από την Κυρία Ρένα.

Την ημέρα των εγκαινίων η Μαριάννα, με μεγάλη χαρά, μου χάρισε ένα δωράκι φτιαγμένο από τα χεράκια της.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Μαριάννα, σε όλους και όλες που συμμετείχαν σε αυτήν την υπέροχη προσπάθεια, τις κυρίες που ταξίδεψαν για την έκθεση και φυσικά την Κυρία Ρένα μας!!


Τον περασμένο μήνα έλαβα άλλο ένα υπέροχο δώρο ζωγραφισμένο από την Αθηνά. Αθηνά με συγκίνησες τόσο πολύ και σ΄ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλο αυτό που μας χάρισες. Δεν είναι μόνο ο χρόνος που αφιερώνεις αλλά και το ότι διεισδύεις στην σκέψη της καθεμιάς μας. 
Η ζωγραφιά σου, παρέα πια με την σκέψη μου, έγιναν ένα μοναδικά αφιερωμένο καδράκι!




Κι άλλα βραβειάκια αυτόν τον μήνα!
Χρύσουλα, Vailie, Keywoman σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!!




Τα χαρίζω στα:
1)http://xartino.blogspot.gr/
2)http://gioulazm.blogspot.gr/?view=classic
3)http://voltastoneiro.blogspot.gr/2012/05/blog-post_27.html
4)http://littlemomentscount-andim.blogspot.gr/2012/06/decoupage.html
5)http://perivallongym2.blogspot.gr/


Την τελευταία εβδομάδα του Μάη παρακολουθήσαμε την γιορτή origami που έγινε στην πόλη μας.
Ήταν εκεί και κάποια κορίτσια από τα blogs, η Ευτυχία, η Ανδριάνα με την φίλη της, η Χαριτίνη με το ανιψάκι της,η κυρία Μαρία, η κυρία Ρένα. Με χαρά συναντηθήκαμε και πάλι.
Και η Θεσσαλονίκη μπήκε στο ρεκόρ Guinness γιατί ζωγράφισε τον λευκό πύργο με χιλιάδες origami νούφαρα, νούφαρα φτιαγμένα από απλό χαρτί, στην πλατεία Αριστοτέλους!!






Μάη μου, με τα όμορφα σου, σε αποχαιρετώ!!

Και μην ξεχνάτε:φτιάχνουμε κουμπαράδες!!
Για να βοηθήσουμε κι άλλο κόσμο σε ανάγκη!
Για να χαρίσουμε και άλλα χαμόγελα!

Να έχετε όλοι έναν χαρούμενο και δημιουργικό μήνα!! 

73 σχόλια:

  1. Γεμάτος όμορφες δραστηριότητες ο Μάης! Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ήτανε Ευγενία!
    Ευχαριστώ πολύ, καλό καλοκαίρι να έχεις κι εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό σου μήνα και με ρεκόρ για τη Θεσσαλονίκη μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- μήνες του χρόνου να είναι τόσο γεμάτοι και δημιουργικοί όπως ο μήνας που πέρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ευχή!!
      Καλό μήνα να έχεις!!

      Διαγραφή
  5. Γλυκειά μου Μαντρίνα γειά σου!...Εύχομαι να τα χαρείς τα δώρα σου και τα βραβειάκια σου!...Ο Μάιος πράγματι ήταν ένας πολύ γεμάτος μήνας...πολύ περισσότερο για σένα που βοήθησες και στο μάζεμα και στο μοίρασμα των συρταριών...Τι όμορφη αυτή η εκδήλωση στην πλατεία Αριστοτέλους!...κρίμα που δεν τόξερα...Μάγδα σου εύχομαι Καλό Καλοκαίρι!!! Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!
      Συγχαρητήρια και πάλι για το αγοράκι σου και εύχομαι με την σειρά μου κι εσείς να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι!!
      Θα σου στείλω μέιλ!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι τα δώρα σου και τα βραβεία σου, Μαντρίνα μου, τα αξίζεις όλα! Ο Λευκός Πύργος από νούφαρα, αν και δε φαίνεται καλά στη φωτογραφία, είναι φανταστικό έργο.... μπράβο σας!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φιλία μου για τα γλυκά σου λόγια!!
      Ο πύργος έγινε πολύ όμορφος, η φωτογραφία είναι ένα μικρό δείγμα από το κινητό.
      Με τρομερή βροχή για αρκετή ώρα έγινε μετά το μέτρημα του από τους υπεύθυνους.
      Μούσκεψε ο καημένος ολόκληρος!
      Καλό μεσημέρι να έχεις!!

      Διαγραφή
  7. Μαντρίνα να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελένη, σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Μαντρίνα μου!!!!και αυτός να είναι τόσο ευχάριστος και δημιουργικός όσο και ο προηγούμενος!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Δέσποινα, να είναι, να είναι!!
      Σε ευχαριστώ, φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. γλυκια μου!βρεθήκαμε!πολύ όμορφα τα δωράκια σου!για να δούμε τι θα σκαρφιστούμε για τους κουμπαράδες!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνουμε από τα συρτάρια, φαντάσου τι θα δούμε!!!
      Φιλάκια Μαγδούλα μου!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Μαντρίνα ...'οσο πιο γεμάτη είναι η ζωή μας...τόσο πιο χαρούμενη είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ....ΟΛΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΙΟΣ.....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΟΥΛΑΣ ΚΑΔΡΑΚΙ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νένα μου, καλό σου μήνα!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα να έχεις! Μπήκε επίσημα το καλοκαιράκι!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι όλοι οι μήνες του χρόνου να είναι τόσο δημιουργικοί όσο ο μήνας που πέρασε και να σε γεμίζουν χαρά και χαμόγελα!! Να είσαι πάντα καλά Μάγδα μου!! Πολλά-πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για σένα Ειρήνη μου!!
      Τα καπάκια υπέροχα!!
      Καλό σας μήνα!!

      Διαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και τα βραβειάκια σου!Τα οριγκάμι φαίνονται καταπληκτικά στις φωτογραφίες σου!Καλή συνέχεια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου!!
      Επίσης καλή συνέχεια, καλό σου μήνα!!

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστούμε για τα βραβεία!! Υπέροχες οι εικόνες από τα οριγκάμι! Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αξίζουν τα παιδιά όλα και οι καθηγητές που τα παρακινούν για τόσο όμορφες δημιουργίες και ενδιαφέροντα!
      Καλό καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ. ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!ΒΛΕΠΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ! ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έφη μου τι όμορφα έφτιαξες πάλι!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!
    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο σου!!
    Καλό χρωματιστό μήνα να έχεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημέρα....όλα πάρα πολύ όμορφα.Βρε παιδιά,πως παίρνει κάποιος βραβείο?Το βλέπω στα μπλογκ σας,αλλά δεν κατάλαβα!!-))))))))))))
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Χρυσούλα!
    Το βραβείο στο χαρίζει ένα blog και σε ειδοποιεί για να το επισκεφτείς και να το πάρεις σαν εικόνα και να το τοποθετήσεις εάν θέλεις στο blog σου. Εσύ με την σειρά σου μπορείς να το χαρίσεις όπου επιθυμείς.
    Και μια και το ανέφερες εάν θέλεις μπορείς να πάρεις και τα δύο αυτά βραβειάκια μου, σου τα χαρίζω για το όμορφο blog σου!
    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωωωωωωω πόσο χαίρομαι που το κανες καδράκι!!!!!!
    Να σαι καλά, σ ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια!!!! Χάρηκα πολύ πολύ που το ευχαριστήθηκες !!
    Και το δωράκι από τη Μαριάννα είναι πολύ όμορφο !!
    Και η Θεσσαλονικιότικη δράση με τον πύργο από οριγκάμι ήταν πολύ σημαντική , αφού μπήκατε και στο βιβλίο Γκίνες !!

    Σου στέλνω πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άφησα μήνυμα αλλά το φαγε ο μπλογκερ μάλλον χαχα !!

    Χάρηκα που έκανες τη ζωγραφιά καδράκι, χάρηκα που σ άρεσε τόσο !!
    Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια !! Καλή μου Μαντρίνα, δεν έχω το χάρισμα να διεισδύω στις σκέψεις , απλά , η σελίδα της κάθε μιας από μας είναι ένας μικρός καθρέπτης μας , και στο δικό σου καθρεπτάκι φαινόταν η αγάπη για την ποδηλασία !!!! Ολόκληρο συρτάρι δημιούργησες με αυτό το θέμα !!!!
    Πολύ όμορφο και το δωράκι από τη Μαριάννα!!
    Και πολύ σημαντική η δράση της Θεσσαλονίκης με τον πύργο από οριγκάμι, αφού μπήκατε και στο βιβλίο Γκίνες !!

    Να σαι καλά, σου στέλνω χαιρετίσματα , γκλιν γκλον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά σε ευχαριστώ, νάσαι καλά!!
      Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  22. Γεια σου καλό μου κορίτσι!!Σε ευχαριστω τόσο πολύ για το βραβειο που μου δινεις!Το καδρακι σου απίστευτο και η Αθηνα τη σκέψη σου την αποτύπωσε πολύ εύστοχα!Ωραια η εκδηλωση στη Θεσσαλονίκη, καλά κανατε κι αρπάξατε την ευκαιρια για επίσκεψη και συνάντηση!Σε ευχαριστω πολύ για το μνμ και που με σκέφτηκες!Φιλιά πολλά και χαιρετισμους στους δικούς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλάκια Πετρούλα μου, να περνάς καλά!!

      Διαγραφή
  23. Κοριτσάκι μου όμορφο!!!! Η εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη προφανώς δεν είχε προηγούμενο. Είστε τυχερές που είστε εκεί και τ'απολαμβάνετε όλα!!! Το καδράκι της Αθηνάς, φτιαγμένο με την καρδιά της κι εσύ το γέμισες ακόμα περισσότερη αγάπη!!!! Θα τα πούμε από κοντά σε δύο μερούλες!!! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό Σαββατοκύριακο Κική μου μαζί μας :)) !!!
    Καλό δρόμο, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλημέρα,
    να χαίρεσαι τα βραβειάκια και το δωράκι
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία, καλό Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  26. Έχω δει αμέτρητες φωτογραφίες τις τελευταίες μέρες, και από την έκθεση συρταριών και από την υπέροχη-origami κατασκευή και ποτέ δεν τις χορταίνω...
    Αμέτρητα μπράβο για ό,τι κάνατε όλοι σας μέχρι τώρα και καλή συνέχεια για το μέλλον!!!
    Βραβειάκια και δωράκια...απλά, υπέροχα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένουμε Συριανούς κουμπαράδες!!!
      Φιλάκια πολλά παιδιά!!

      Διαγραφή
  27. Μαγδούλα μου ομολογώ ότι το δωράκι σου με εξέπληξε και μου έδωσε μεγάλη χαρά. Είναι πάρα πολύ όμορφο. Σαν την ψυχούλα σου καρδούλα μου. σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κυρία Γεωργία αλλά τέτοια χρυσά χέρια το αξίζουν!!
      Πολλά φιλιά, εύχομαι να τα πούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα δωράκια, υπέροχες ζωγραφιές και βραβεία.... Μαντρίνα μου, εύχομαι ολόψυχα πάντα να'ναι η ζωή σου γεμάτη από ευτυχία και επιτυχίες!! Να'χεις ένα πανέμορφο σ/κ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έλενα!!
    Επίσης, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πέρασα να πω μια καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    'Ολα υπέροχα και μοναδικά!

    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία που περνάς!
      Καλή συνέχεια στα ωραία σου :)) !!

      Διαγραφή
  31. Mαντρινα μου,να τα χιλιασεις τα βραβεια σου!!!!Εσεις στη Θεσσαλονικη μεγαλουργειτε!!!!!Πολυ ευγενικη η χειρονομια της Μαριαννας και ωραιο δωρακι!!!!Η Αθηνα εκανε θαυματα!!!!
    Φιλια πολλα,καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία και πάλι να τα εκατοστήσεις, γερή και χαρούμενη πάντα!!
      Καλή συνέχεια...

      Διαγραφή
  32. Γλυκιά μου...χαίρομαι πολύ που σε είδα ξανά στα συρτάρια αν και πέρασε πια τόσος καιρός...Ελπίζω να επανέλθεις με πολύ κέφι και δημιουργικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα πολύ Κατερίνα μου παρόλο που δεν είχαμε χρόνο, εύχομαι να τα πούμε ξανά σύντομα!
      Επανήλθα εξαιτίας μιας καταπληκτικής δασκάλας αλλά αυτά θα τα πούμε σε λίγο καιρό...
      Να περάστε όμορφα το καλοκαιράκι σας εύχομαι!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ όμορφα λόγια!
    Είναι εξειρετικά τα δωράκια σου!
    Μπράβο για τα βραβεία! Σου εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμα!!!
    Φιλάκια!

    http://beautystr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  34. Ωραία πράγμαα μας περιγράφεις, Μαντρίνα μου!Κρίμα που δεν ήμασταν κοντά να θαυμάσουμε και τα συρτάρια και το event στη Θεσ/νίκη!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Την επόμενη φορά εάν καταφέρετε να είστε θα χαρούμε πολύ!!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή εβδομάδα Μαγδούλα μου και καλό μάθημα...... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επίσης Κικίτσα, εύχομαι να είσαι σύντομα και πάλι κοντά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαγδα μου περασα να σου πω μια καλησπέρα!Συγχωρεσε με για το κιν.το έχασα για λίγες μερες και δεν ειδα καμια κλήση σου!Σε ευχαριστω,φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου μακάρι να τα ξαναπούμε σύντομα!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  39. Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές σου!! Να είσαι κι εσύ πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε Ειρήνη μου!!

      Διαγραφή
  40. ΚΑΛΟ ΣΒΚ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΤΡΙΝΑΚΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νάσαι καλά Έφη που περνάς και μου αφήνεις τις ευχές σου!!
    Επίσης καλό Σαββατοκύριακο, να το περάσεις καλύτερα από ότι το περίμενες σου εύχομαι :) !!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Mαντρινα μου,καλημερα και καλο σ.κ!!!!!!
    Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!
      Καλή Κυριακή να έχεις και καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!

      Διαγραφή
  43. Ήθελα να περάσω χθες από 'δω, αλλά τελικά, δεν πρόλαβα!!!
    Καλή εβδομάδα ήθελα να ευχηθώ!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά!!
    Επίσης καλή εβδομάδα να έχετε!!
    Φιλιά στο όμορφο νησί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μαντρινα μου σου ευχομαι ολοψυχα καλο και ομορφο καλοκαιρακι με οτι επιθυμει η καρδια σου!!!!!
    Πολλα φιλιαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επίσης Μαρία μου, καλό απολαυστικό, δημιουργικό, χαρούμενο καλοκαιράκι να έχεις!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ που με θυμάσαι πάντα!!
    Νάσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. να σαι καλα κοριτσι..καλο καλοκαιρι..ευλογημενο και χαρουμενο..πολυ ομορφες οι φωτο..και τα δωρακια..καλη συνεχεια..πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σε ευχαριστώ γλυκιά Μαρία!!
    Κι εσύ καλό καλοκαιράκι να έχεις, χάρηκα που σε διάβασα!!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή